R'lyeh Cafe
Stawiamy RPG na Łapy – OPISY SESJI

Stawiamy RPG na Łapy – OPISY SESJI

SESJA 1

  • System: Zew Cthulhu (Kothulu)
  • Tytuł przygody: Na Pazury i Macki 
  • Liczba graczy: 4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+
  • Triggery: przemoc, wulgaryzmy, lęk przed ciemnością, zadławienie się kłaczkiem z futra
  • Prowadzący: Sebastian (Dzikie Rzuty)

OPIS SESJI

Droga Elżbieto, zajmij się proszę pod moją nieobecność moimi czterema pociechami, ponieważ pewne rzeczy wymagają mojej pilnej uwagi, gdyż udało mi się wreszcie powiązać dręczące mnie koszmary z 3 tajemniczymi monetami zastawionymi jakiś czas temu w moim Antykwariacie. Muszę się spieszyć, gdyż zapraszające głosy są coraz to bardziej przekonujące, a czasu niewiele na sprawdzenie wszystkich tropów.

Cztery kociaki będą musiały ruszyć śladem porwanego właściciela, przez pogrążony w niepokojach społecznych Kraków w roku 1923.


 

SESJA 2

  • System: D&D 5 ed.
  • Tytuł przygody: Legendarna Wyżerka
  • Liczba graczy: 4
  • Ograniczenia wiekowe: 13+
  • Triggery: przemoc, wulgaryzmy, zabijanie, koty, śmierć zwierzaków
  • Prowadzący: Tomek (Naturalne20)

OPIS SESJI

Gigancica Mruchaggha ma ogromną spiżarnię, której bronić będziecie WY, dzielne kociaki. Wrogów jest tutaj bez liku, każdy ma chrapkę na legendarną wyżerkę. Cięzka to robota, żmudna i niebezpieczna – ale miseczka ciepłego mleczka, bez kożucha, wam to wynagrodzi. No i pamiętajcie… koty mają 9 żyć (jeżeli za nie zapłacą – wink*, wink*)


 

SESJA 3

  • System: Cat: A Little Game about Little Heroes
  • Tytuł przygody: Kocia Wiedźma
  • Liczba graczy: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 18+
  • Triggery: Może się okazać że legendarne Smutki to kocia percepcja zaburzeń psychicznych. Śmierć zwierząt.
  • Prowadzący: Pan Roman (Dead Owl Diatribe)

OPIS SESJI

Ferajna Kotów z Parku traci jedno ze swoich kociąt i wyrusza by je odbić. Wszyscy widzieliście jak Szalona Kocia Wiedźma zabiera KOCIĄTKO i znika z nim za drzwiami swego domu. Nie ma odwrotu, honor i troska o przyszłość ferajny każą nie zwlekać.

Czy to prawda, że Szalona Kobieta porywa koty od zawsze?

Czy to prawda, że w piwnicy jej domu gnieżdżą się Szczurze Mordy – którymi matki straszą dzieci w Parku?

Czy to możliwe, aby za tym wszystkim stały Smutki? No to na pewno nie, w końcu nikt nie wie kim są Smutki. A to znaczy, że nie mogą być winne… Prawda, nie..?


 

SESJA 4

  • System: D&D 5 ed.
  • Tytuł przygody: Szczególny Przypadek Kotów z Selpt
  • Liczba graczy: 5
  • Ograniczenia wiekowe: 13+
  • Triggery: –
  • Prowadzący: Maciej (Organized Play Kraków)

OPIS SESJI

Wyjątkowo tajemnicze wydarzenia rozgrywają się w urokliwej wiosce Selpt. Co dziwniejsze, w tej malowniczej osadzie zdaje się roić od kotów! Każdy mieszkaniec ma swego własnego futrzanego kompana i traktuje je jak członków rodziny. Nawet jeśli dotychczas nie darzyłeś szczególną sympatią tych zwierząt, trudno jest pozostać obojętnym wobec ich uroków. A teraz, coś nadzwyczajnego. Nagle czujesz, że zostajesz wybrany przez jednego z tych tajemniczych kotów. Twoje przeznaczenie zaczyna splatać się z ich własnym. Kto powiedział, że magia nie jest z nami na co dzień?


 

SESJA 5

  • System: Vaesen
  • Tytuł przygody: Czarne chmury nad Białą Cerkwią
  • Liczba graczy: 3-4
  • Ograniczenia wiekowe: 16+
  • Triggery: śmierć zwierząt i ludzi, przemoc
  • Prowadząca: Magda (Krakowska Sieć Fantastyki)

OPIS SESJI

List pełen rozpaczy wzywa Wasze Towarzystwo do Białej Cerkwi. Tamtejszy ekonom prosi Was o pomoc – okoliczni chłopi przynoszą ponure wieści o okaleczonych lub zaginionych zwierzętach gospodarczych, znikają też dzieci. W samej stadninie również panuje niepokój, ale może to po prostu reakcja zwierząt na nowego wierzchowca, sprowadzonego zza morza? Wydarzeniom przygląda się dworski kot Proszka. Ech, gdyby tylko zwierzęta potrafiły mówić…


 

Zapisy na sesje ruszają 2.10!

Szczegóły na naszej stronie oraz na wydarzeniu na facebooku