R'lyeh Cafe
Trakty Chaosu: Wyprawa po Kometę

Trakty Chaosu: Wyprawa po Kometę

Termin
29 sierpnia 2024
18:00 - 22:00

Kategorie


Zapraszamy na Sesję RPG w Systemie Warhammer 4. edycja!

Czy masz odwagę stawić czoła mrocznym siłom i odkryć tajemnice Imperium? Przed śmiałkami, którzy zdecydują się na to wyzwanie, czeka wiele niebezpieczeństw. Czego będziecie poszukiwać? Tego dowiecie się już podczas sesji prowadzonej przez Mistrza Gry Dziobaka!

Proste zasady:

  • Zapisz się na sesję przez naszą stronę internetową.
  • Rejestracja rusza w poniedziałek poprzedzający wydarzenie – nie przegap tego!
  • Mamy 4 miejsca na sesje

Przygotujcie się na niezapomnianą przygodę w świecie Warhammera!

 


WIĘCEJ O SESJI

  • System: Warhammer 4ed.
  • Scenariusz: Autorski
  • Tytuł: Ojcowizna
  • Liczba Graczy: 2-4
  • Czas gry: 3-4h
  • Triggery: Brutalność, czarny humor, rasizm, wulgarny język, alkohol, narkotyki, śmierć, inne

Uwaga: pregenerowane postacie / możliwość zagrania własną po zgodzie MG.

 


OPIS PRZYGODY

Czasy końca zaglądają do Imperium coraz częściej. Napływ sił chaosu burzy starą harmonię rządów. Książęta elektorzy zaszywają się w swoich włościach. Szlachta wywleka brudy na siebie chcąc uszczknąć władzę i poszerzyć wpływy. Dbanie o swój interes jest podejściem które rozlewa się z wyższych sfer na niższe stany.

Choć trakty Imperium nie są przyjazne, potwory, bandyci i czciciele końca świata utrudniają życie w drodze to i tak wielu decyduje się na podróż w odległe krainy by choć na chwile zostać z swoimi bliskimi, przed kroczącą armią chaosu.

Konflikt kultu Sigmara i Urlyka wrze niespotykanie. Wybuch wojny religijnej jest tłumiony przez napływające informacje o kometach z warkoczem które spadają na odległe ziemie. Sigmaryci żyją przepowiednią powrót Sigmara, szaleńczo ścigają się z innymi kultami w pogoni za kometami. Wierzą że odnalezienie wcielenia Sigmara przechyli szanse wygranej dobra nad złem.

I tak będąc eskortą kupca, zostawiacie za sobą spieczony słońcem Averland. Za kilka dni minięcie posterunek graniczny z Sylvanią, prowadzeni przez kupca w miejsce które wskazuje mapa. Podobno tam kometa zwiastowała pojawienie się potomka Sigmara. Jeżeli go odnajdziecie, kolejnym przystankiem będzie Wielkie Hrabstwo Stirlandu a dokładnie Marburg. Nim jednak tam dotrzecie czeka was długa przeprawa przez niezamieszkałe tereny i nieliczne sioła, gdzie będziecie zdani na siebie. Czy uda się wam doprowadzić na miejsce cenny dla kultu ładunek, pomimo zagrożeń Wewnętrznych wrogów Imperium i Mrocznych potęg? Okaże się na naszej sesji.


 

ZAPISY NA SESJE RUSZAJĄ W PONIEDZIAŁEK 26 SIERPNIĄ

 


O PROWADZĄCYM

Mistrz Gry Dziobak
Architekt Światów i handoutowa złota rączka. Mistrz Gry z 22 letnim doświadczeniem z czasów kiedy erpeżki grane były w ukryciu i piwnicach. Uwielbia klimaty magii i futurystyki. Prowadzi każdy system choć skupia się na Młotku i Cyberpunku.

JAK WYGLĄDAJĄ ZAPISY NA WYDARZENIA?

WSZYSTKIE WYDARZENIA