Termin
29 sierpnia 2024
18:00 - 22:00
Kategorie
Zapraszamy na Sesję RPG w Systemie Warhammer 4. edycja!
Czy masz odwagę stawić czoła mrocznym siłom i odkryć tajemnice Imperium? Przed śmiałkami, którzy zdecydują się na to wyzwanie, czeka wiele niebezpieczeństw. Czego będziecie poszukiwać? Tego dowiecie się już podczas sesji prowadzonej przez Mistrza Gry Dziobaka!
Proste zasady:
- Zapisz się na sesję przez naszą stronę internetową.
- Rejestracja rusza w poniedziałek poprzedzający wydarzenie – nie przegap tego!
- Mamy 4 miejsca na sesje
Przygotujcie się na niezapomnianą przygodę w świecie Warhammera!
WIĘCEJ O SESJI
- System: Warhammer 4ed.
- Scenariusz: Autorski
- Tytuł: Ojcowizna
- Liczba Graczy: 2-4
- Czas gry: 3-4h
- Triggery: Brutalność, czarny humor, rasizm, wulgarny język, alkohol, narkotyki, śmierć, inne
Uwaga: pregenerowane postacie / możliwość zagrania własną po zgodzie MG.
OPIS PRZYGODY
Czasy końca zaglądają do Imperium coraz częściej. Napływ sił chaosu burzy starą harmonię rządów. Książęta elektorzy zaszywają się w swoich włościach. Szlachta wywleka brudy na siebie chcąc uszczknąć władzę i poszerzyć wpływy. Dbanie o swój interes jest podejściem które rozlewa się z wyższych sfer na niższe stany.
Choć trakty Imperium nie są przyjazne, potwory, bandyci i czciciele końca świata utrudniają życie w drodze to i tak wielu decyduje się na podróż w odległe krainy by choć na chwile zostać z swoimi bliskimi, przed kroczącą armią chaosu.
Konflikt kultu Sigmara i Urlyka wrze niespotykanie. Wybuch wojny religijnej jest tłumiony przez napływające informacje o kometach z warkoczem które spadają na odległe ziemie. Sigmaryci żyją przepowiednią powrót Sigmara, szaleńczo ścigają się z innymi kultami w pogoni za kometami. Wierzą że odnalezienie wcielenia Sigmara przechyli szanse wygranej dobra nad złem.
I tak będąc eskortą kupca, zostawiacie za sobą spieczony słońcem Averland. Za kilka dni minięcie posterunek graniczny z Sylvanią, prowadzeni przez kupca w miejsce które wskazuje mapa. Podobno tam kometa zwiastowała pojawienie się potomka Sigmara. Jeżeli go odnajdziecie, kolejnym przystankiem będzie Wielkie Hrabstwo Stirlandu a dokładnie Marburg. Nim jednak tam dotrzecie czeka was długa przeprawa przez niezamieszkałe tereny i nieliczne sioła, gdzie będziecie zdani na siebie. Czy uda się wam doprowadzić na miejsce cenny dla kultu ładunek, pomimo zagrożeń Wewnętrznych wrogów Imperium i Mrocznych potęg? Okaże się na naszej sesji.
ZAPISY NA SESJE RUSZAJĄ W PONIEDZIAŁEK 26 SIERPNIĄ
O PROWADZĄCYM
Mistrz Gry Dziobak
Architekt Światów i handoutowa złota rączka. Mistrz Gry z 22 letnim doświadczeniem z czasów kiedy erpeżki grane były w ukryciu i piwnicach. Uwielbia klimaty magii i futurystyki. Prowadzi każdy system choć skupia się na Młotku i Cyberpunku.