Rozpiska sesji. Ważne informacje
Publikujemy pełną rozpiskę sesji podczas naszego wydarzenia.
Czekają na Was dwie tury grania:
Tura Poranna od 10:00 do 14:00
Uwaga: niektóre sesje rozpoczynają się już o 9:30. Sprawdźcie szczegóły w harmonogramie.
Tura Popołudniowa od 16:00 do 22:00
Sesje VIP
W tym roku przygotowaliśmy dwie wyjątkowe sesje VIP:
- prowadzona przez Adama Wieczorka, redaktor naczelny Black Monk Games.
- prowadzona przez Pana Mateusza z Gospody RPG.
To wyjątkowa okazja, by zagrać w sesjach prowadzonych przez zaproszonych gości specjalnych.
Aukcja charytatywna
Między turami zapraszamy na aukcję fantów, które otrzymaliśmy od naszych sponsorów i partnerów.
Całkowity dochód wesprze działalność Fundacji Stawiamy na Łapy.
Wstęp i płatności
- Wstęp na sesję: 30 zł
- Sesja VIP: 50 zł
Opłaty pobierane są w dniu wydarzenia przez wolontariuszy Fundacji Stawiamy na Łapy. Płatność możliwa gotówką lub kartą.
Pay-to-Win
Podczas sesji obowiązują specjalne zasady „Pay-to-Win”. Każda wpłata może przynieść Wam przewagę w grze, a wszystkie zebrane środki zostaną przekazane Fundacji.
OPISY SESJI

- System: Zew Cthulhu
- Tytuł: Nocne Arkham
- MG: Adam Wieczorek
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura)
- Trigger: brak
- SESJA VIP!
OPIS
Cóż takiego dzieje się w Arkhamskie noce, gdy w zaułkach spotkać można tylko zbłąkane dusze i długie cienie? Czy wszystko jest tym, czym się wydaje? Dokąd prowadzi tajemnicze przejście i kto z niego korzysta?

- System: D&D 5e
- Tytuł: Peculiar case of Selptan Felines
- MG: Anna Wojdyło
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 9:30 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Dwunogi poszukiwane! Do pomocy wzywają Was ci, co dumnie noszą wibrysy – widmo nieznanej, mrocznej siły zawisło nad kocim rajem.
A Wy wyglądacie na ekipę, której przyda się duchowe uszlachetnienie.
To się w zasadzie świetnie składa, bo w mieścinie Selpt jeszcze nie wszystkie koty przysposobiły sobie człowieka, a tak, jak wiemy, być nie może.
Może mieliście inne plany, ale cóż z tego! Czas pozwolić kotom złagodzić obyczaje. A ciekawe jak bardzo odmieni Was miejsce, które tych uszlachetniaczy ma tak wiele? Pomóżcie bohaterom z wibrysami ocalić ich ukochaną wioskę.

- System: Vaesen
- Tytuł: The Dead Cat Club
- MG: Magda Górecka
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Zaczęło się od koszmarów.
Potem w nocy w korytarzach pojawił się ogromny czarny kot, ale oczywiście nikt nie wierzył dzieciom, gdy o tym wspominały.
Teraz życie podopiecznych Przytułku Carlsona jest zagrożone, bo w mroku czai się coś złowrogiego.
Czy Stowarzyszeniu uda dowiedzieć się, co dzieje się w przytułku i uratować jego mieszkańców, zanim będzie za późno?

- System: D&D 5e
- Tytuł: Cat’s Paws
- MG: Bartłomiej Kieliszek
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 9:30 (1. tura)
- Trigger: przemoc, brutalność, zagadki
OPIS
Lord Dai Meow-Ou nie żyje, jesteście oskarżeni o morderstwo i macie czas do wschodu słońca, aby oczyścić swoje imiona. Czas założyć czapki i wcielić się w rolę detektywów, poszukiwacze przygód! Czy uda wam się wyniuchać prawdziwych morderców i położyć na nich łapkę sprawiedniwości, zanim skończy się czas?

- System: Zew Cthulhu (Kothulu)
- Tytuł: Koty Mit Rahina
- MG: Agnieszka Filipiak
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 9:30 (1. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Anglia 1925r. Tajemnicza przepowiednia kieruje członków organizacji broniącej ludzkość przed złem kieruje badaczy w stronę Egiptu. W czasie rytuału mającego ich tam zaprowadzić następują pewne komplikacje…

- System: Warhammer 4 edycja
- Tytuł: Nocny pochód
- MG: Sebastian Kodura
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura)
- Trigger: walka, zdrada, wulgarny język, opisowe sceny przemocy, body horror, topienie
OPIS
Wzdłuż dróg Imperium kroczą umarli. Ci ożywieńcy, wybudzeni ze snu przez bluźniercze szepty nekromanty lub pochowani tam, gdzie ziemia nasycona jest mroczną magią, maszerują bez wytchnienia, powiększając swoje szeregi o każdą nieszczęsną duszę, którą napotkają na swej drodze. Niejedna przerażona grupa klientów karczmy zebrała się przy palenisku, by wysłuchać opowieści o dzikich polowaniach, upiornych procesjach i wozach pełnych trupów, które przyjeżdżają, by zabrać nieostrożnych.

- System: Tajemnice pętli
- Tytuł: O Robocie i Kocie
- MG: Łukasz Wachciński
- Liczba graczy: 4-5
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Dzieciaki zawsze znajdą sobie jakieś zajęcie, najchętniej w miejscu gdzie rodzice nie pozwalają. Właśnie w takim miejscu, niedaleko wysypiska, dokonują bardzo ciekawego odkrycia, które sprowadzi na nich tarapaty.

- System: Mork Borg
- Tytuł: Eremora’s Kitty
- MG: Pan Roman
- Liczba graczy: 3
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Kiedy Pierwszy Kot – Murmuriel – opuszcza swoje legowisko istnieje prawdziwe ryzyko, że Świat kołysany kocim mruczeniem do snu wybudzi się z drzemki i pomyśli, że mu się zalęgliśmy, jak wszy.
Kiedy Pierwszy Kot opuszcza swoje legowisko to wiadomo, że wzywa go Głód. I tylko Capeta Nataria może go zaspokoić. A Capeta Nataria rośnie tylko w Otchłani Dziewięciu Żywotów.
Ktoś. Musi. Odnaleźć. Kota. Zanim. Wstanie. Świat.
Dzisiaj ktoś to Ty.

- System: Pathfinder 2E
- Tytuł: Gigantyczna kradzież
- MG: Dawid Krupa
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger:
OPIS
Jesteście weteranami ulicy – bez grosza przy duszy ale z dużymi możliwościami, i właśnie namierzyliście swój nowy cel: fortecę gigantów do której zwożą niewyobrażalne ilości rubinów.

- System: Magical Kitties Save the Day
- Tytuł: The Case of the Cursed Mirror
- MG: Tomasz Fabia
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Magiczne Kotki z Agencji Detektywistycznej „Kocie Oko” otrzymują nowe, pilne zlecenie: ktoś skradł potężne, zaklęte lustro, a jego odzyskanie może zapobiec katastrofie.
Dla najlepszych kocich śledczych w mieście brzmi to jak rutynowa robota… lecz w Sunset City nic nie jest tak proste, jak się wydaje. Za każdym rogiem czai się sekret, a każda sprawa ma swoje mroczne, ukryte oblicze.

- System: Słowianie 1.5E
- Tytuł: Gusła na kocią łapę
- MG: Piotr Strużyna
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brutalność,przemoc wobec ludzi i zwierząt, gusła i demony, Iluzoryczność snów
OPIS
W Wiosce Wyjce żyło się dobrze. Pola były urodzajne, bydło zdrowe a Bogi sprawowały pieczę nad jej mieszkańcami. Dni mijały tu leniwie i w rozkwicie. Co i rusz nowy handlarz witał na jej gościńcach, a to cieszyło jej zarządcę, co już plany jej rozbudowy tworzył. I to właśnie w takich chwilach knowania Welesowych dzieci uderzają najdotkliwiej. Leśna wioseczka Dobromechy co w zioła Wyjce zaopatrywała odciąć się postanowiła. Żywej zjawy z jej ziem dojrzeć się nie dało. A las co ją otaczał nieprzystępny i dziki z dnia na dzień się stał. Co gorsza co noc mieszkańców Wyjec dziwne miałczenie jakby kocie wydobywające się z boru budzi. Ktoś musi rychło sprawdzić co dzieje się w Dobromechach, bo zapas ziół i medykamentów zaczyna się kurczyć. Oby tylko śmiałkom jaki czarny kot drogi w podróży nie przekreślił.

- System: Fear Itself 2ED
- Tytuł: Koszmarna noc w Steamboat Springs
- MG: Adrian Topa
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura) oraz 16:00 (2. tura)
- Trigger: brutalna przemoc, przemoc wobec zwierząt (bez szczegółowych opisów)
OPIS
Steamboat Springs to niewielka i spokojna mieścina w Colorado – może w sezonie turystycznym bywa ciut głośno, ale nie teraz, w przerwie między letnim a zimowym turnusem. Nic się tu nie dzieje w długie, jesienne popołudnia.
Teraz siedzicie w piwnicy, nasłuchujecie, co dzieje się na zewnątrz i planujecie, jak nie dać sie zabić. To tłumaczy, czemu wszystkie dzikie koty w mieście tak dziwnie się zachowywały…
Sesja w klimatach horroru (klasy B lub nawet niżej) – spodziewajcie się sporej ilości potworów i przemocy, skala do ustalenia przed sesją.

- System: Blades in the Dark
- Tytuł: Kocia Szajka w Kruczej Dzielnicy
- MG: Karol Urbański
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 10:00 (1. tura)
- Trigger: przemoc, zbrodnie
OPIS
Opiekun zadarł z nieodpowiednimi dwunogami. No trudno; wracamy na stare śmieci. Ale pojawił się problem: w naszej dzielnicy watahy psów walczą o terytorium z podstępnymi krukami. Czas pokazać dzielnicy, kto tutaj naprawdę rządzi…

- System: Vaesen
- Tytuł: Wystawa Kuriozów
- MG: Pan Mateusz
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
- SESJA VIP!
OPIS
Do Londynu przyjeżdża ogromna kolekcja artefaktów z całego świata zebranych przez bogatego kolekcjonera. Wśród nich znajduje się wiele przedmiotów, które powinny zostać pod opięką widzących. Jednak jak to zwykle bywa – ani wystawa, ani licytacja nie mogą przebiegać bez komplikacji.

- System: Brindlewood Bay
- Tytuł: Gra w kotka i myszkę
- MG: Beata Krzywda
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
Osnuty mgłą Bursztynowy Potok pewnego wieczora był idealnym tłem dla przywołania legend o kocich mieszkańcach miasteczka. Kolejnego ranka zauważacie, że coś poszło nie tak, a główne problemy są trzy: Wy jesteście gadającymi kotami, o czym nikt nie może się dowiedzieć. Szanowane seniorki, w których ciałach byłyście jeszcze poprzedniego wieczora miałczą, a ze sklepu zoologicznego zniknęło kilka myszy, o czym mowa w lokalnej telewizji. Podejrzewa się koty o tę zbrodnię, a Wy musicie znaleźć prawdziwego porywacza i przywrócić dobre imię Mruczków.

- System: Warhammer 4ED
- Tytuł: Gdyby wzrok mógł zabijać
- MG: Sebastian Kodura
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 16:00 (2. tura)
- Trigger: Walka, zdrada, wulgarny język, opisowe sceny przemocy, body horror, topienie
OPIS
Legendy głoszą, że Bestia z Ortschlamm prześladuje bagna w pobliżu Ubersreiku od wieków. Ale mało kto w to wierzy…
Gdy bohaterowie zgadzają się pomóc Rutgerowi Reuterowi, młodemu, charyzmatycznemu kupcowi z Ubersreik, nie zdają sobie sprawy w co się pakują. To, co zaczyna się od prostej pracy związanej z ochroną materiałów budowlanych, wkrótce przeradza się w tragedię, zgrozę i morderstwo. Bohaterowie będą potrzebować sprytu, nie tylko by poradzić sobie z dwulicowymi członkami obozu Reutera oraz jego partnerami biznesowymi, ale także z Bestią, którą nieświadomie wzburzyli…

- System: Discworld
- Tytuł: Fundamentals of Unseen Academia
- MG: Przemek Kociołek
- Liczba graczy: 2-4
- Godzina rozpoczęcia: 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
Przygoda z podręcznika głównego. Slapstickowa komedia. Podstawowa znajomość Świata Dysku zalecana!
OPIS
Jako grupa studentów z Niewidocznego Uniwersytetu, zostaliście oddelegowani do opieki nad grupą zagranicznych studentów podczas dnia otwartego Uniwersytetu. Musicie zrobić na nich niesamowite wrażenie i pokazać, że NU jest najlepszy na Dysku! Nie pozwólcie też, żeby wykradli jakiekolwiek sekrety, nad którymi pracuje Uniwersytet. Munstrum Ridcully byłby z tego faktu WIELCE niezadowolony…

- System: Zew Cthulhu
- Tytuł: Z kultystą wśród zwierząt
- MG: Pan Roman
- Liczba graczy: 3-4
- Godzina rozpoczęcia: 16:00 (2. tura)
- Trigger: brak
OPIS
When New York in ’77 went black,
The ZOO heard a rumbling out back.
As Cthulhu broke through,
And the lions all flew,
Cats from Saturn refused to come back.


