Przed Wami rozkład sesji. Możecie sprawdzić jakie systemy będą grane, kto prowadzi i o czym będzie przygoda! Zapisy Ruszają już 24.11.2024 o godzinie 13:00.
Sesje są podzielone na dwie tury, tak aby jak najwięcej osób mogło zagrać w ramach naszej szlachetnej sprawy.
UWAGA! Pomiędzy turami sesji odbędzie się licytacja RPGowych przedmiotów na rzeczy Fundacji.
TURA 1
Godziny: 10:00 – 14:00
Laboratorium Yithian
- System: Corp Borg
- Scenariusz: Co diabeł podkusi
- Mistrz gry: Sebastian „Dziki” Kodura
- Liczba graczy: 2-4
- Czas trwania: 4h
- Triggery: śmierć, przemoc, wulgarny język, okultystyczne rytuały, poniedziałek
Opis:
PG wcielając sie w stażystów pewnej korporacji dostają pod opiekę kota jednego z nowych inwestorów, który przyleciał na wizytację.
Zadanie proste j przyjemne jak zwierzak, którym mają się opiekować.
Czasem miauczy a czasem mówi „nienawidzę ograniczeń tej śmiertelnej powłoki”…
Innsmouth
- System: Zew Cthulhu
- Scenariusz: TBA
- Mistrz gry: Pan Roman
- Liczba graczy: 3-4
- Czas trwania: 4h, druga max 6h
- Triggery: TBA
Opis: TBA
Strefa Ciszy
- System: Vaesen
- Scenariusz: Czarne chmury nad Białą Cerkwią
- Mistrz gry: Magda Górecka
- Liczba graczy: 4
- Czas trwania: 4 h
- Triggery: śmierć zwierząt i ludzi, przemoc
Opis:
List pełen rozpaczy wzywa Wasze Towarzystwo do Białej Cerkwi. Tamtejszy ekonom prosi Was o pomoc – okoliczni chłopi przynoszą ponure wieści o okaleczonych lub zaginionych zwierzętach gospodarczych, znikają też dzieci. W samej stadninie również panuje niepokój, ale może to po prostu reakcja zwierząt na nowego wierzchowca, sprowadzonego zza morza? Wydarzeniom przygląda się dworski kot Proszka. Ech, gdyby tylko zwierzęta potrafiły mówić…
Carcosa
- System: Honey Heist
- Scenariusz: Porwanie Rudiego
- Mistrz gry: Przemysław “Cream” Kociołek
- Liczba graczy: 4
- Czas trwania: ~4h
- Triggery: przemoc kreskówkowa
Opis:
Wasz koci przyjaciel jest w niebezpieczeństwie! Został porwany przez ludzi, a teraz wasza paczka niedźwiedzi musi go odbić! Przygotujcie się do misji: wygrzebcie ze śmietników ludzkie przebrania, przyliżcie wasze niedźwiedzie futro i do dzieła. Odmaszerować!
Sesja inspirowana serialem “Pingwiny z Madagaskaru”, nastawiona na komediowe akcje i budowanie zabawnej historii. Gracie niedźwiedziami! Znajomość systemu nie wymagana.
Uniwersytet Miskatonic
- System: Vaesen
- Scenariusz: Dziewiąte życie
- Mistrz gry: Miszcz Gry Robakov
- Liczba graczy: 4
- Czas trwania: 4 godziny
- Triggery: słodkość, nekromancja, cringe
Opis:
Każdy chciałby mieć kolejną szanse na życie…ale czy na pewno? Może wystarczy, że spadasz na 4 łapy, może jednak to liczenie ile żyć zostało, nie jest tak fajne jak się wydaje na początku? A co jeśli możesz mieć 9 żyć, ale przestaniesz spadać bezpiecznie?
Stolik 1
- System: D&D 5e (2014)
- Scenariusz: 52 Wystawa kociej piękności w Kopalniach Earthspur,
- Mistrz gry: “Xard” Norbert Subik
- Liczba graczy: 4-5
- Czas trwania: 4h
- Triggery: TBA
Opis:
Uwaga! Poszukiwani chętni do pomocy poszukiwacze przygód do pomocy podczas pięćdziesiątej drugiej wystawy kotów w kopalniach Earthspur. Clan Rumnaheim pomimo rosnącej renomy wciąż potrzebuje wsparcia innych osób, aby wzmocnić ich reputację. Prosta sprawa do pomocy przy kilku sprawach organizacyjnych i opiekuńczych …
Ale czy tylko na pewno to? Zapraszam się przekonać kiedy czasami to proste zlecenie jest w stanie zamienić się w coś więcej.
TURA 2
Godziny: 15:00 – 20:00
Laboratorium Yithian
- System: Kothulu
- Scenariusz: Kocie Rytuały
- Mistrz Gry: Sebastian „Dziki” Kodura
- Liczba graczy: 1-4
- Czas trwania: 3-4h
Opis:
Gdy zmarła wasza właścicielka zostaliście sami, wszystko by się ułożyło gdyby nie nowi właściciele rezydencji, którzy wykupili domostwo i nie zdają sobie sprawy z waszej obecności a po przeprowadzce zamykają sie w piwnicy a z niej dochodzą potworne odgłosy każdej nocy… pytanie co sie stanie gdy was znajdą ?
Innsmouth
- System: Zew Cthulhu
- Scenariusz: TBA
- Mistrz gry: Pan Roman
- Liczba graczy: 3-4
- Czas trwania: 4h, druga max 6h
- Triggery: TBA
Opis: TBA
Strefa Ciszy
- System: Vaesen
- Scenariusz: Ponury sekret
- Mistrz Gry: Magda Górecka
- Liczba graczy: 4
- Czas trwania: 4 h
- Triggery: ofiary z ludzi, widok zwłok ludzkich bądź zwierzęcych, sekty
Opis:
Udaj się w głębokie lasy Norrlandii i zbadaj pogłoski o morderczej bestii w niemal odciętej od świata wiosce. Jakie starożytne zło czai się w tym miejscu?
Carcosa
- System: Secrets of Cats (Fate)
- Scenariusz: Czarne Srebro
- Mistrz gry: Stefan “Gestaltist” Stryjecki
- Liczba graczy: 3-4
- Czas trwania: 3-4 godziny
- Triggery: morderstwa, przemoc, szczury, ciemności, duchy, kontrola umysłu, dzieci w niebezpieczeństwie
Opis:
Będziecie grać czarodziejskimi kotami z miasteczka Silver Ford, których obowiązkiem jest chronić swoich nieporadnych ludzi, których nazywacie swoimi Brzemionami, od niezliczonych czających się w mrokach nocy zagrożeń. W pewną noc Halloween grupka dzieciaków zapuszcza się do starej kopalni srebra i budzi straszliwe zło, które rozlewa się na miasto. Czy wasze koty zdołają ocalić miasteczko?
Uniwersytet Miskatonic
- System: Dungeons & Dragons 2024
- Scenariusz: “Przez Grzbiet Świata”
- Mistrz gry: Piotr Frankiewicz
- Liczba graczy: 4
- Czas trwania: 3-4 godz.
- Triggery: przemoc, wulgarny język, brutalność, śmierć, okultyzm
Opis:
Daleka, mroźna północ Faerunu nie jest dla słabych, jednak waszą grupę zawiodła tam, czy to chęć zarobku, czy pogoń za dreszczykiem emocji przygód, a może własne nieznane nikomu innemu pobudki. Odkryj wspólnie z towarzyszami tajemnice jakie kryje miejsce nazywane przez niektórych legendarną krainą wśród Gór Grzbietu Świata, a przez innych “zimnym zadupiem” Wybrzeża Mieczy.
Stolik 1
- System: D&D 5e (2014)
- Scenariusz: Zamek w niebiosach i kot
- Mistrz gry: Mikołaj Wilk
- Liczba graczy: od 3 do 5
- Czas trwania: 4h
- Triggery: przemoc, porwanie śmierć, wulgaryzmy
Opis:
Grupa bohaterów budzi się w nieznanym im miejscu, prastarych ruinach zawieszonych wysoko w chmurach a ich jedyną nadzieją jest niebieski kryształ z mocą zabrania ich do domu.
ZAPISY RUSZAJĄ W NIEDZIĘ 24.11.2024